Eén van onze grootste wensen was het vernieuwen van de website. Dat is gelukt! Onze webdesigner, ik kan je haar naam en emailadres geven als je op zoek bent, heeft onze wensen en visie heel treffend om weten te zetten naar deze nieuwe website.
De focus van deze website was en is de klant die in staat is ons fysiek te bezoeken. Zo hebben we een handig overzichtje gemaakt van de openingstijden (Google beperkt ons daar een beetje in, dus de openingstijden op de website zijn leidend). We hebben ook een ‘FAQ’ (frequently asked questions, dus veelgestelde vragen) opgesteld, we hebben een plek gemaakt voor dit soort blogs en nieuwsberichten en kunt je onze Instagramposts bekijken (zelfs zónder Instagram). Je kunt een vraag stellen en je kunt vinden hoe ons kunt bereiken, zowel per mail, telefoon als fysiek.
Maar we hebben ook een aantal dingen niet gedaan. We hopen in de toekomst nog een Engelstalige versie van deze website te maken en als ultieme droom: een Duitstalige versie. Maar… voor we dat kunnen moeten we eerst nog terug de schoolbanken in: het Duits van de Meneren Paprika is roestig.
Er is verder één groot ding waar we nog mee bezig zijn: een webshop. Die mag niet ontbreken, vinden we. Op dit moment zijn we druk bezig met het vormgeven en inrichten van de webshop. Omdat we dit goed willen doen, kost dit wat tijd. Op onze homepage staan ondertussen 6 categorieën als zijnde voorproefje, maar nog zonder producten! Die komen nog. Stay tuned!
Liefs,
Roy