Retourneringsbeleid
Retourbeleid Webshop Meneer Paprika
Het uitgangspunt van een retour bij ons is dat je het product mag bekijken en uitproberen zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Een bordspel, een puzzel of een LEGO-set probeer je over het algemeen niet in de fysieke winkel. Een verkleedcape kun je natuurlijk wél proberen/passen. We verwachten dat de verpakkingen ongeopend retour komen met de seals onverbroken en eventuele kaartjes nog aan het product. Mocht dit onverhoopt niet lukken, neem dan contact met ons op zodat we dit per geval kunnen bekijken en beoordelen.
Hoe meld ik een product retour?
Je kunt voor een retour contact met ons opnemen via ons contactformulier hier op de website. Vermeld duidelijk dat het gaat om een retour van een online aankoop, het liefst met specifiek het product en je bestelnummer. Wij gaan dan zo snel als mogelijk aan de slag!
Wat als ik meerdere producten heb besteld maar niet alles gaat retour?
Dat is natuurlijk geen enkel probleem. Vermeld duidelijk dat het gaat om een retour van een online aankoop, in dit geval met specifiek het product en je bestelnummer. Wij gaan dan zo snel als mogelijk aan de slag!
Hoe verpak ik een product die retour gaat?
Hoewel we begrijpen dat een pakketje dat is binnengekomen ZO SNEL ALS MOGELIJK OPEN MOET, raden wij je aan om de doos met eventuele vulling nog heel even te bewaren. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je de originele doos weer gebruiken. Wel zo curculair! Lukt dat niet? Dan is een andere doos met bijvoorbeeld wat opgepropte kranten of ander papier ook goed. Zorg er wel voor dat je het product niet stuk drukt met inpakken en let op dat een product niet geheel vrij kan bewegen in de doos. Zorg dat de doos goed dicht geplakt is en hopsakee, klaar!
Hoe zit het met verzend- en retourkosten?
De verzendkosten die je hebt betaald bij aankoop van je product(en) krijg je retour als de gehele bestelling retour komt. Stel, je hebt 2 Barbies en een voetbal besteld, maar alleen de voetbal gaat retour, dan krijg je je betaalde verzendkosten dus niet terug. Stuur je de 2 Barbies én de voetbal terug, dan krijg je wél je verzendkosten terug.
De kosten voor het retouren van een bestelling zijn altijd voor jouw rekening.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
We hanteren de wettelijke termijn van 14 dagen, maar we streven naar een snellere afhandeling en terugstorting van je geld.
Kan ik een retour annuleren?
We verkopen speelgoed. We weten hoe wispelturig kinderen zijn. Voor ons is het het belangrijkst dat zij (en jij) tevreden zijn. Neem even contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden.
Kan ik een online aankoop ook retouren in de winkel?
Jazeker, sterker nog – dit is gemakkelijker en sneller! Neem de bestelbevestiging van je bestelling mee en natuurlijk je product. We zullen je in de winkel helpen met je retour. Je geld staat op deze manier sneller weer op de rekening omdat we de retour ter plekke regelen.
Wat als het geleverde product beschadigd is of niet werkt?
We besteden de grootste zorg aan je bestelling. Het kan onverhoopt wel eens voorkomen dat iets beschadigd raakt tijdens transport of dat het product niet werkt. In dit geval vragen we je zo snel als mogelijk contact met ons op te nemen via ons contactformulier zodat samen een passende oplossing kunnen vinden.
Heb je een vraag over ons retourbeleid?
Heb je een vraag? Mail of bel ons dan via onderstaande gegevens:
Tel.nr.: 023 – 202 32 68
Emailadres: info@meneerpaprika.nl